onsdag 1 september 2010

Skåne!!

Ett litet inlägg så här på kvällskvisten:)
Vi kom hem i dag efter en hel vecka i Skåne(saknar det redan).
Har bott hos min "bästaste"kompis Annica med familj.
Vi åkte ner i onsdags och hade bara 2 saker bokade på hela veckan
Stämpelgårdens rea på fredagen och 55 årsfest på lördagen, resten av dagarna har vi gjort lite som vi har haft lust med. skönt att inte ha en massa "måsten" när man åker ner.
Ja hela familjen åkte hem med en dunderförkylning oxå :(
Jobbigt att se vårt lilla tös , ha svårt för att andas för hon é så täppt. sover dåligt oxå ,stackare.
Hittade en del fynd på stämpelgården, inlägg med bilder kommer i morgon.
Tack för ni tittade in hos mig i dag .
Godnatt

2 kommentarer:

  1. Ligger nåt hos mig till dig i min blogg tror jag bestämt =)

    SvaraRadera
  2. Hej gumman :)
    Synd att vi inte fick chansen att träffas lajv :( Men jag hoppas det blir fler gånger ;)
    Ser spänt fram mot vad du hittat för saker på rean och vad du kan tänkas ha "skruvat" ihop med dem ;)
    Krya på er alla!
    Kram

    SvaraRadera