onsdag 25 augusti 2010

Nummer 2


Här kommer vikki Lee igen i annan skepnad.
Hon har nu blivit en blond het pingla:)
Hon är färglagd med Tombows pennor och till hennes hud har jag använt mig av promarkers"BLUSH"
Svart punchinella och vanliga häftklammrar.
Dom stora blommorna är från Prima.
Rosorna är köpta i min lokala butik My cards.
Ja Nu blir det en Paus i pyssladet för i morgon bär det av
till mitt kära Skåne
Tack för ni tittade in till mig i dag.
Lämna gärna ett avtryck efter dig, det uppskattar jag verkligen :)
Stor Kram till er .

1 kommentar:

  1. Hej där och tack för glada tillrop i min blogg!!

    Akvarellpappret jag körde i skrivaren är på 180g o rätt ”finmönstrat”. Har en Canon MP600, separata färgpatroner. Kan det hänga på färgpatronerna kanske eller grovheten i pappersstrukturen att färgen smetade för dej? Behöver torka en stund också...

    Vilka härligt kaxiga kort med KennyK-motiv!!! Gillar dem massor =)

    Kram, Monica =)

    SvaraRadera