fredag 3 september 2010

Rea fynd!!!!












Ja nu ska jag visa vad jag hitta på Stämpelgården .
Där fanns så många underbara papper så jag hade kunnat köpa 100 st.
Nu är det ju så att jag har ju redan så många papper så 100 hade blivit att ta i hihi.
Men 20 papper blev det iaf, sen hitta jag lite jul etiketter som var sååå fina
Lite bling fanns oxå :)
Dom är helt underbara på stämpelgården , hjälpsamma och visar verkligen sina produkter så man fattar hur allt ska användas:)
Jag tog bara lilla plånboken med mig så blev bara Rea fynd ,
man blir helt till sig och vill"roffa" åt sig en massa saker
men förståndet säger stop ;)
Dom 2 sista bilderna är på mina fynd,Jag har inte hunnit använda något än men ska på min allra första scrappträff i morgon så får kanske
användning av något då;)
Nu blir det att hoppa i säng om jag ska orka hela dagen i morgon .
Tack för ni tittade in .
Natti Natti
Kram





2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder på dina fina fynd :)
    Och jag håller verkligen med dig, de är suveräna på Stämpelgården ;)
    Kram !

    SvaraRadera
  2. Alltid kul när det går att fynda ;)

    SvaraRadera