torsdag 9 september 2010

Distressat.


hej hej på er :)
Dax för uppdatering.
Vi fick bokat fika med L&K som för ett litet tag sen flyttade till hus.
Jag tänkte då en liten fin blomma med ett av mina kort skulle passa bra
Det blev ju inte det där sedvanliga kortet som man vanligtvis brukar göra i det läget
Men så trodde jag att L som själv gör lite kort i bland
skulle uppskatta ett lite "elegantare"kort så det blev så.
Jag gjorde en distressruta direkt på Cs med Broken China
sen stämplade jag med inkido Fjärilskollage i samma färg.
Embossade texten i guld.
Jag har oxå använt MS punch Fjäril.
Jag dutta med embossingpaden på fjärilen sen embossade jag
,färgade tillsist in resten av fjärilen i broken china.
Blommorna kommer från Prima.
Satten några halvpärlor i bling på blomorna oxå.
Tack för i dag och tack för du titta in hos mig.
Kram

2 kommentarer:

  1. Det blev jättefint. L blev nog superglad :-)

    SvaraRadera
  2. Jupp säger hon, L blev mycket glad och undrade hur man gjorde. Svärmor var också förtjust, visade kortet för henne när hon kom förbi

    SvaraRadera