måndag 20 september 2010

Igen...







Hej på er!!
Ja då kommer Henri igen
Tycker ni att jag e tråkig??
Ja kanske tråkigt och inspirationslöst att se
samma motiv flera gånger i rad men han
är ju så söt och rolig att färglägga ju.
Jag hoppas att ni har överseénde med mig,
Jag har inga fler henri på lager just nu iaf.
just innan detta inlägget så gjorde jag ett jätte enkelt julkort
så det står på tur i morgon eller onsdag.
Henri är som vanligt färglagd med tombows.
Så gott som alla blommor har jag köpt på handarbeta.se
Kika in där om du inte redan varit där för dom har stor rea nu.
shopen ska stänga tillfälligt så dom säljer ut.
Bling , punsch retro flower, och lite doodling med vit gelepenna .
lite av vad som finns på kortet,
skriv gärna en kommentar om du tittar in ,
Det uppskattas verkligen .
Hoppas ni sover gott och
tack för ni tittade in i dag oxå.

Kram.






1 kommentar:

  1. Heeej Linda!!!

    Va mycket fint du har gjort!!! Så roligt att göra din bekantskap och få träffa dig på riktigt!! Jag är så glad att du kom på träffen och att du skapade såå mycket fint och hade roligt!!!

    Hoppas allt är väl med dig!!
    Stor kram Lina

    SvaraRadera