torsdag 2 september 2010

Skåne kort





Ja här är 2 kort jag hade med mig ner till skåne.
Första är till min guddotter felicia som blev 2 år den 21 augusti,
det andra är till min moster som fyllde 55år.
Väldigt olika men det är nog det som är min stil , att jag inte har någon speciell stil.
Mina inköp på stämpelgården får tyvärr vänta eftersom min sambo har tagit fotona och är sängliggande just nu pga sjukdom:(
Är väldigt trött efter en mycket häktisk dag så
skriver inte något om korten.
Bara att fråga om det är något du undrar över .
Tack för du titta in i dag .
Kram

2 kommentarer:

  1. Underbara båda två, väldigt olika som du sa men fantastiska på olika vis :)
    Jag fortsätter vänta på fynden.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej där!!

    Ditt Kenny K-kort är härligt kaxigt!!!

    Önskar dej en gó helg =)

    SvaraRadera