tisdag 14 september 2010

Easel kort!





Ja detta är mitt första easelkort.
Har använt mig av Basic Gray papper som jag fynda på
stämpelgården när jag var hemma i Skåne
Stämpeln är Anya från Greeting farm.
och blomstämpeln som sitter som stopp
är oxå från Greeting farm.
Dom är målade med tombow pennor
Bemärkelsedagen stämpeln kommer från magnolia.
pearls,blommor, rosor och en pingla,lite spets,
sist men inte minst min nya Ms punch(fjärilen)
som jag köpt på scrap&hobby
på scrapträffen i Nol för några veckor sen.
Jag hittade kortvikningen på stämpelgårdens inspirationsblogg
och skissen som jag använt mig av till framsidan
Bilderna stämmer inte i riktigt färgen tyvärr men första bilden är mest lik.
Tack för du titta in hos lilla mig .
Kram






3 kommentarer:

  1. Hej Linda!
    Såg att du varit inne och bjudit på auktionerna i min blogg. Jättekul att du vill vara med där.
    Nu är det ju så att jag hade skrivit att de två första auktionerna gick ut i tisdags, så den gick tyvär inte att buda på.
    Lycka till i den andra auktionen!
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Har kollat lite då o då på din sida för att hitta inspiration. OCH TITTA NU HITTADE JAG DEN !!! =). Underbart färgschema, inramning osv.
    Kul att se att scrapträffarna ger utdelning.
    kram L

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort med härliga färger!

    SvaraRadera