söndag 5 september 2010

Scrapträff i Nol.








Nu har jag varit på min Första Scrapträff och GUD vad roligt jag har haft.
Jag trodde att jag kanske inte skulle tycka det var något för mig så jag bokade bara för Lördagen,vilken miss av mig men nu vet jag till nästa gång.
Jättetrevligt folk fanns på plats till och med skåningar hade tagit sig upp,
men iofs inte så konstigt när det kostade 200 för en hel helg
Billigt om man jämför med massa andra träffar.
Ett roligt schema med tidsbestämda utmaningar.
Började med att göra sin egen Namntag:)
Sen deltog jag i 3 utmaningar
och gjorde för första gången på 3 år
en Lo, och blev super nöjd med resultatet.
Jag satt hemma med tanken att jag skulle sitta och göra en
massa kort men så blev icke fallet. inte ett ända kort
gjorde jag:)
Jag fick en Nytändning av första Lo´n att jag gjorde 2 till.
Jag blev nöjd med 2 Lo´s, den på sista bilden ska jag nog jobba lite mer med,
känns som det saknas något nu i efterhand.
Ett stort tack till den Underbara Lina
Som hade gjort fantastiskt god mat och höll i gång
oss alla 40 scrappare hela dagen.
Jag kommer Absolut att göra fler Lo´s
i framtiden och gå på fler träffar.
Lämna gärna en rad hos mig , det skulle göra mig såå glad.
Tack för du titta in hos mig.
Kram





5 kommentarer:

  1. Vad roligt att höra :) Jag håller med dig, det är sååååå roligt att gå på träffar :)

    Underbara lo´s du gjort :)
    Så fina bilder på er lilla tös :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så duktig du är gumman!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Linda vad fina kort du gör.Tycker som någon annan sa att varför försöker du inte sälja dina kort de är ju jättefina.Hälsningar från Leni Janes mamma.

    SvaraRadera
  4. Hej Linda, vad kul att jag hittade in till dig!! Alltid kul att hitta bloggarna bakom ansiktena på träffen, precis som att hitta ansiktena bakom bloggar man följer! Nu måste jag följa dig, tyckte du var en sån himla härlig person! Hoppas du kommer nästa år med, om inte annat så ses vi då igen!!

    Vann inte du med en av dina LO:s? Eller minns jag helt galet??? Ha det gott nu i alla fall!!

    Varma hälsningar den klumpiga, totalt slutkörda permobilföraren och namnen Linda

    SvaraRadera
  5. Tack alla för dom fina orden :)
    Blir såååå glad .
    Vad roligt att du hittade hit till mig linda,
    Blir glad att du vill bli en följare till mig , jag har ju inte så många:)
    jag hade varit inne på din blogg innan vi träffade utan att jag visste det var du på träffen, tycker du är sååå fantastiskt duktig och super trevlig Oxå;)Har ställt in mig på träffen nästa år igen :)Jag van inte med min Lo
    :( jag var ju för sen att lämna in men hon drog mitt namn i lådan så jag fick behålla priset ändå :)

    SvaraRadera