onsdag 18 augusti 2010

Kenny K


Hej hej !
Nu ska jag lägga upp ett kort som jag inte har hunnit lämna än.
Min kära vän Pilla har beställt ännu ett kort av mig och jag blir lika glad varje gång jag får frågan om jag vill, det är ju klart att jag vill.
Blir så glad att någon tycker mina kort ett tillräckligt fina att ge bort till någon :9
Hennes Son Linus fyller 13 och kortet skulle vara golf inspirerat och ha "pengaficka".
Jag hitta denna Coola golfkille hos Kennyk (Digistamp)
Inga problem att ladda hem bilden och skriva ut den
MEN när jag skulle färglägga honom så blev konturerna en ända svart bloob på akvarellpappret.
Jag provade att ställa om skrivaren på hundra olika inställningar men inget fungerade:(
Jag ville ju ha honom , så har letat efter tunt papper som funkar till vattenfärger i 3 dagar och hittade äntligen i går, jag blev såå glad, jag hade kortet klart i huvudet ju. trist att behöva komma på annat då.
Ska säga att idén med bollen och peggen har jag snott från någon annan då jag tyckte det passa perfekt till mitt kort oxå.Jag blev nöjd.
Nu kommer jag vara nervös tills i morgon när pilla&Brian kommer hit och ska hämta kortet, hoppas dom oxå blir nöjda
Tack för ni titta in hos mig .
Kram

2 kommentarer:

  1. Så fint :)
    Och det blev bara ännu finare när du berättar historien om hur du jäktat runt för att hitta rätta pappret. Vad blev det för papper till slut?
    Otroligt häftig idé med golfbollen och peggen.
    Dom kommer bli supernöjda :)
    Nu har du inte kikat in hos mig på ett tag. Det gör verkligen ingen men jag blir alltid lite nervös...Det är väl inte problem igen? :( :o
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Louise va du e snäll:)
    Jag vet inte vad pappret hette,jag köpte bara ett ark eftersom jag skulle prova,dom fanns bara lösa.Men jag ska kolla för jag kommer att köpa fler nu när jag vet dom funkar.
    Det funkar utmärkt att gå in på din sida fortfarande, brukar gå in MINST 2 gånger om dagen för att kolla om du lagt upp något nytt fint;)

    SvaraRadera