måndag 23 augusti 2010

Vikki Lee Vicious.


Ja jag har fastnat för Kenny K´s digistamps.
Dom e ju bara såååå coola, vissa har kanske ett begränsat område
men Vikki Lee tyckte jag var klockren till detta kortet.
Ska säga att jag fick texten i huvudet direkt jag såg henne på shopen.
Man är ju en romantiker även om man inte alltid är rosa och "puttinutti" hihi.
Vikki lee är färglagd med tombows förutom hudfärgen som jag använt min av
020 tombow som bas och färglagt över med promarkers "blush" över för att få lite mörkare hy.
Papper från creativ paket, bokstavs stickers och det stora W är från Panduro.
Jag har faktiskt köpt en stämpel till hos kenny K förutom golfaren och vikki lee
som jag har använt på ett kort men jag kan inte visa det riktigt än:)
Jag ska ju åka hem till mitt älskade skåne på onsdag sen har vi
2 födelsedagar att fira,så dessa 2 kort visar jag när jag kommer hem igen .
En riktig cliffhanger:)
Har ett riktigt pysselsug så det blir kanske något till innan vi åker på onsdag om inte
så ses vi om drygt en vecka skulle jag tro.
Tack för att ni tittade in .
Kram

1 kommentar: