söndag 15 augusti 2010

Värmland

Hej på er!!
Ja det har inte blivit så mycket pyssel här.
Vi kom hem i fredags efter att ha spenderat en underbar vecka i värmland:)
Min älskade sambo kommer från Karlskoga så vi har varit hos familjen och hälsat på.
Sambon har meckat med bilen och min underbara svägerska och jag har haft fullt upp med barnen. hennes 3 barn+ min dotter och extradotter(sambons dotter),
sen ska jag ju nämna att dom har 5 småhundar oxå och vilka barn tycker inte om hundar,
så det skull klappas,bäras,busas och matas precis hela tiden:)
Det blev att man fick säga till att hundarana skulle få vara lite i fred hihi.
Men vilken underbar vecka .
Jag har fått en helt underbara släkt i Karlskoga
Tackar fam Johansson som hysade in oss:)
Har fått beställning på kort så det kommer att pusslas i veckan.
Tack för ni tittade in hos mig
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar