söndag 1 augusti 2010

1års kalas





Detta året har bara rusat i väg , känns ju som i går jag kom hem från BB med vårt lilla mirakel.
Men Idag fyllde hon 1år och jag tror vi har fått världen snällaste och underbaraste dotter.
Hon var uppe hela dagen med vila på endast en timme och hon gnällde inte ens fast hon var super trött.
Hon fick träffa Mormor&morfar,moster som bor i Skåne, blir ju tyvärr för sällan när man flyttat så långt i från men dom kom upp i dag :)
Massor av paketer blev det, massor av leksaker. kläder mm
Åt gott gjorde vi oxå,nästa alla pizzabullar gick åt,så det ser jag som gott betyg:)
Sen har vi ju min jordgubbstårta ,Jag fick beröm att den var super god.
Så kul att dom tyckte om den.
Den viktigaste kritikern var ju födelsedagsbarnet och hon tyckte verkligen om den hihi.
Jordgubbsmosse i mellan och grädde och färska jordgubbar på .MUMS
Blir kanske lite pyssel i veckan får se om jag hinner .
God natt kramar till er.
Natti Natti










2 kommentarer:

  1. Din kära sambo :)2 augusti 2010 kl. 13:21

    Hon är ett mirakel, men inte så konstigt :)
    Älskar er !

    SvaraRadera
  2. tänk vad tiden går.. dottern här blev 1½ den 13e augusti haha.. man ser dem inte växa =)

    SvaraRadera