fredag 6 augusti 2010

Scrappträff!!!

Jag måste få dela med mig
Denna dagen har varit en rent ut sagt Skitdag för mig, har varit deppig och nere och saknat min bästa vän , men i kväll så blev jag lite gladare:)
Det fanns plats kvar på en träff jag funderat länge på om jag skulle gå på.
En scrappträff precis utanför göteborg .
Min FÖRSTA träff någonsin, jag har fjärilar i magen så kul det ska bli.
Jag sitter redan och funderar på vad jag ska ta med fast att det inte är förrän i september .
kan jag ha med hela min pysselhörna??????? hihihi
Nja , jag har nog redan lyckats samla på mig för mycket prylar för att jag ska få med allt .
Men BLOMMOR kommer jag ta med mig iaf., det är
nog det enda jag é säker på just nu.
Var bara tvungen att dela med mig av min glädje
Tack för titten Kram

2 kommentarer:

  1. Vad roligt!! Det kommer ge mersmak förstås ;)
    Skönt att höra att det känns lite lättare nu :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag blir glad om du är glad!!! Käns skönt i mitt hjärta att jag hade plats kvar....annars hade jag gjort rum till dig! Finns det hjärterum finns det stjärterum!!!
    Ska titta igenom din blogg efter maten sen mailar jag dig!!

    Upp med hakan så ska du snart få komma och ha roligt!!! det lovar jag!
    Kramar Lina

    SvaraRadera