torsdag 5 augusti 2010

Magnolias söta Tilda!


Ja detta kortet är väl ett sånt Bra att ha kort.
Har ingen text allt utan bara söta tilda fick pryda detta kort.
ja och en massa blommor förstås.
Man kan ha det till vad man vill.
Tilda är färglagd med Tombows pennor.
Papperna och rosorna kommer från ett creative paket,
dom större blommorna har jag köpt på
Handarbeta .se
Dom hade så många fina blommor där till bra priser tyckte jag.
Bandet har jag ropat in på tradera;)
(Där kan man göra riktiga klipp)
Har en massa Stardust stickles på blommorna .
På uppdragningskortet har jag samma papper och band
som på framsidan men har lagt till
Fjäril-Mini från Inkido
Tack för titten hos mig
Hoppas att jag kunnat inspirera någon .
Kram

3 kommentarer:

  1. Det här blev jättesött :) Jag älskar Charleston Tilda, det är en av mina favoriter ;)
    Du har valt jättefina nyanser och blommorna är ursnygga :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jättefint, åh måste köpa fler tombow..men vilka ska man välja...kosta vad det kosta vill 10 st ska in haha... vilka färger har du? KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack va ni e goa:)
    Dorp jag har bara tagit lite vad jag tycker e snygga förger sen basic till hudfärg o runt motiv. jag kan skicka en lista med alla nummer på fejan till dig.Kram och tack av hela mitt hjärta för ni är mina följare och tittar hos mig.

    SvaraRadera