lördag 31 juli 2010

Dagens Husliga pyssel





Denna Lördag har innefattat en del:)
Jag é lite trött nu men än är jag inte riktigt klar.
Jag tar mig bara en liten paus i det hela.
Dagen Började med att vi åkte och storhandla som inte blev
gjort i går eftersom min
älskade sambo jobba sena passet så vi tyckte det blev för sent.
Kommer hem och packar in alla saker sen Blev det :
45 Kanel bullar
22 Pizzabullar (11 st med pizzasås, skinka , ost. 11 st med pesto, bacon)
Jag har stått hela dagen men när man tittar hur mycket det blir så ser det så fjutigt ut
Jordgubbbs moussen står i kylen redo för att läggas mellan sockerkaksbottnarna :)
sen ska jag bara dela upp köttet som vi ska frysa in..
Får ta en bild i morgon när tårtan e dekorerad så får ni se
hur min jordgubbstårta blev.
Nu é det dax att ta i tu med tårtbottnarna så man kommer i säng snart.
Tack för ni hälsat på
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar