torsdag 1 juli 2010

Kanske sluta blogga??

Ja jag vet inte ....
funderar på att sluta blogga och bara lägga in mina tävlingsbidrag här .
Känns inte som det är många som läser eller följer min blogg ändå :(
Har lite dåligt med prenumeranter Hela 3 stycken hihi.
Jag känner att jag kanske skulle ha utvecklats lite mer än jag har gjort så det e kanske inte så kul och kolla här inne då eller göra ett inlägg vad man tycker(bra som dålig kritik).
Ja vi får se vad jag gör , får tänka på saken .
Säg gärna vad ni tycker, ska jag fortsätta???
Det blir inte så mycket pyssel denna vecka iaf , min lillebror är på besök från skåne så vi umgås så mycket det bara går

4 kommentarer:

  1. Klart du ska fortsätta.. Tycker om att se dina kort du gör. Och läsa vad som händer :)

    Puss <3

    SvaraRadera
  2. Visste inte ens att du hade en blogg, det har jag helt missat! :(
    Självklart tycker jag att du skall fortsätta blogga :) Jag fick i alla fall massvis med inspiration här :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack Louise, det värmer verkligen.
    Måste säga det samma om din blogg . jag är bara för feg att prova nytt men risk för att misslyckas :( kommer förhoppningsvis :)

    SvaraRadera
  4. Klart du ska fortsätta. Läser ett par gånger i veckan, du ligger under mina favoriter. =)
    Och om man inte provar så kan man ju inte lära sig! Du behöver ju inte lägga upp de som inte blir bra. Jag har precis fått en leverans och jag är supernöjd.
    Puss
    A

    SvaraRadera