fredag 9 juli 2010

pyssel..

Ja Jag har beslutat att ha bloggen kvar ett
tag till iaf så får jag se senare hur jag gör.
Det var ju Trotts allt ett femtal som läste den iaf haha
Absolut bättre än inga.
Det har blivit en del pyssel nu i veckan faktiskt men tyvärr inget jag kan vissa än .
Jag har gjort 2 olika uppsättningar av inbjudningskort till kalas.
En uppsättning till Alicias och Linnéas gemensamma
kalas som vi ska ha i värmland för släktingarna där,
sen en uppsättning till Alicias egna kalas som vi ska ha här hemma
för vänner och några släktingar.
Väldigt enkla , men ändå jättesöta :)
Jag vill ju inte göra super invecklade när man ska göra flera stycken av varje.
Dom ska på lådan på måndag så i mitten på veckan kommer det bilder .

2 kommentarer:

  1. Vilken cliffhanger ;)
    Kikar in då :)Skall bli spännande :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. =)=) håller m louise haha

    SvaraRadera