torsdag 29 juli 2010

Inspirationen flödar

Jag har inget inget kort till er i dag men har precis blivit
klar med ett som ligger på tork så bild kommer i morgon.
Jag måste bara säga att det är så kul och pyssla just nu :)
Jag får sån inspiration av vissa människors
bloggar och provar saker jag inte vågat innan.
Jag har tittat på Louise vackra alster och provat på crisscross kortet
Jag såg hennes vackra motiv hon färglagt med distress ink och var tvungen att prova,
men jag kom på att jag inte hade så många distressdynor som jag skulle velat.
jag köpte några beganade stämplar som jag har färglagt men så har jag inte dekorationer i dom färger som jag vill ha till så då la jag undan dom så länge så ska
jag ut på shoppingtur :)
Jag har i alla fall fått dille på blommor (hihihi)
Tycket att det ska vara blommor på varje kort jag gör nu, när jag började med kort
så hade jag inga stämplar utan mest stickers och band .
Så jag har utvecklats lite ialla fall.
Nu ska Jag sova så jag orkar baka bullar i morgon :)
jag har ju en liten ängel här hemma som fyller 1 år på söndag så
jag har lite att förbereda :)
Tack för du titta in till mig ,
hoppas vi ses i morgon .
Kram Linda

1 kommentar:

  1. Naw, vad gullig du är som länkat till mig :)
    Hoppas du hittar lite fina saker, eller lycka till med kassan kanske jag skall säga...man hittar ALLTID fina saker som man bara måste ha ;)

    Kram, kram!

    SvaraRadera