tisdag 13 juli 2010

Inbjudningskort!!!



Till er som väntat så kommer här mina hemliga inbjudningar:)
Som sagt väldigt enkla med tanke på att det snart är dax så det skulle gå fort
Ni som har barn vet ju att ibland finns inte tiden
man vill ha för pyssel och skapande men jag är nöjd ändå.
Vår släkt är ju lite utspridd i Sverige hihihi så vi ska ha
2 stycken kalas.
Dom fyra översta korten har gått i väg till sambons
släkt i värmland , dom gjorde jag för att vi ska fira sambons dotter
Linnéa som fyller fem och vår solstråle som fyller ett uppe i värmland under vår semester.
Dom sex understa har gått ut till vänner här hemma och min närmaste släkt i Skåne
för att bara fira solstrålen här hemma på hennes årsdag.
Den väldigt söta elefanten är från Greeting farms Showtime set.
Han är målad med tombow pennor och har fått
Stardust stickles på hatten.
Party papperna är gamla och dom rutiga är från Ullared;)
Blommorna är Petaloo flora doodles Tyed-Dyed
Stämpeln är gammal men köpt på Pema.cc utanför hörby.
Dom har så mycket där :)
Tack för ni hälsa på hos mig .
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar