tisdag 20 juli 2010

Någons Farfar.




Jag fick beställning i förra veckan på ett kort till Pernillas farfar som fyller 80 till helgen.
Jag fick lite info om farfar ,vad han är för typ av person och utifrån det så skulle jag sätta ihop ett kort, inte så lätt :)
Pilla sa Natur, Rött hus ,Farfar i gummistövlar ,Fåglar.
Han hade önskat sig pengar så det fick bli med "pengaficka"
Det är ju alltid lika pirrigt att leverera kortet till beställaren ; tänk om dom inte skulle gilla kortet :( då får man göra nytt . Det behövde jag dock inte för pernilla var sååå nöjd .
Måste också säga att det var första gången jag gjorde kort med "penga ficka"

2 kommentarer:

  1. You have linked to the Wild Orchid Challenge blog but the link is incorrect. if you would like to be in the draw for the prize please relink your actual blog post in Mr Linky. The incorrect link has been removed as per the challenge rules

    SvaraRadera
  2. Det blev skit bra.. Du är grymt duktig syrran :)

    SvaraRadera