onsdag 23 juni 2010

Älskar....


Här är 2 nya kort jag blev klar med i går .
jag hade båda liggandes halvfärdiga .
Fjärilsbakgrunden gjorde jag samtidigt som dom andra 2 men visste
inte riktigt hur jag ville ha det .
Fjärilen i mitten av kortet är iaf 3D.
Jag har stämplat en fjäril som jag skurit ut och satt på 3D kuddar.
Syns tyvärr väldigt dåligt på bilden .
Det blåa kortet hade jag underlaget klart till ett av
blöllopskorten men så ångrade jag mig
när jag var mitt i och gjorde
helt nytt bröllopskort så blev detta liggandes.
Det fick bli ett kärleks kort:)
stämpelen är nyinköpt.
Stämpelpappret är upphöjt i mitten
men det syns tyvärr oxå dåligt på bilden.
Nu kommer det inte bli pyssel på ett par dagar
då jag ska mysa i stuga med sambon och dottern .
Ullared på midsommarafton tro det eller ej men så blir det :)
Vi hoppas på lite folk i år oxå.
Jag vill önska den lilla skara som
läser min blogg en underbar midsommar,
med massa kärlek och mys.
Stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar