tisdag 25 september 2012

Pilfinken mössa....

 Hej Hej

Ja i dag kom den,Alicias mössa från Pilfinken
Visst är den fin!!
Alicia har frågat varje gång jag har gått till brevlådan om den kommit,Hon har varit så förväntansfull
eftersom hon själv valde tyget som mössan skulle sys i
Hon bara älskar den, den åkte på innan pyjamasen hade åkt av så hon är så nöjd.




Ja vad  är och var hittar DU Pilfinken?
Ja hela bakgrundshistorian vet jag inte men det jag vet är att Eva som är 3 barnsmamma
hittat nöjet i att sy och har startat  märket Pilfinken.
Och jag tror hon gör det som hobby.
Man hittar pilfinken Här
Pilfinken finns på Facebook
och går du in och gillar sidan så får du alla uppdateringar  på nya 
tyger som kommer  in och nya modeller hon syr,
 och här under så har jag lånat några bilder  från sidan





Jag är supernöjd så det är absolut inte sista gången jag lägger en beställning

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar