torsdag 13 september 2012

Gräsänka med aktiv dag!

Hej alla fina läsare!

Ja i dag har Mathias åkt i väg på planeringsdagar med jobbet så jag har varit 
gräsänka i dag och i morgon. 
Dagen började tidigt när Alicia vaknade så strax efter hon var lämnad 
på förskolan så slocknade Oliver, han helt slut. 
Ja det gjorde ju att jag kunde ta mig en dusch
och göra mig iordning så jag var väldigt nöjd.
Fick oxå hämtat me and i kläderna jag beställde på på partyt förra veckan när jag lämnat på förskolan

Vi körde sen i väg till Jysk och fick köpt ett nytt täcke till Alicia och hennes första sängkläder 
som är köpta till henne i "vuxen storlek" med söta katten Marie från Aritocats.
Jag bäddade rent i Linnéas säng eftersom vi köp nytt täcke till henne i veckan oxå.

Jag visste att nattningen kunde bli lite knepig i dag eftersom Oliver har fått in mattid sammtidigt som det är nattning så Mathias tar vanligtvis Alicias nattning och jag matar Oliver.

Började redan vid hämtningen på Förskolan och sa att jag hade en överraskning till henne där hemma 
och hon blev så glad när hon kom hem och såg att hon hade fått täcke och kudde med Marie på:)
Hon fick hjälpa att bädda rent i sängen och provligga hihi och så fick jag ju säga att klart hon skulle sova själv i sitt nya täcke nu när hon fått nytt, hon var lite motstridig för Mathias har legat inne hos henne senaste veckorna men det gick.... tog en halvtimme sen sov hon som en stock




Nu har jag tagit mig en varm kopp te och ska nu hoppa i sängen.
Vi får se om man kommer kunna somna när det är tomt i sängen sidan om .

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar