fredag 28 september 2012

Fredag och fredagsbak

Hej alla goa läsare!

Ja i dag är det äntligen fredag,är ju så mysigt när man får lite extra tid med hjärtat.
Vi får mysa lite extra i kväll så vi samlar kraft till Lördagen, för då blir det förmodligen full ös hela dagen 
med 5 ungar i huset:) vi är barnvakter  hihi.
Men i dag har jag och min lilla skrutta bakat lite, måste försöka aktivera henne lite dom dagarna hon är hemma med annat än tv,n och lek.
Det fick bli lite negerbollar men hon tyckte det var alldeles för kladdigt  att blanda ihop smeten haha.
hon pillade lite lätt i bunken sen kommar: Mammaaaaa, jag é kladdig, jag måste tvätta fingrarna.
Ja det blev jag som blanda smeten och rulla bollarna sen fick hon rulla bollarna i kokos.
dom var godkända att äta




Kram på er och trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar