måndag 24 september 2012

Liseberg....

Hej alla finingar!

I dag har jag och barnen en mysmåndag  med bad,film,frukt och lek.
Jag känner mig lite trött i dag..... efter full dag i går och inte så mycket sömn i natt så har jag druckit rätt mycket kaffe i dag på förmiddagen men det ska säkert gå bra:)

Vi hade inte planerat något i går mer än att vara hemma men då ringde våra vänner Nisse&Catti och fråga om vi skulle hänga med till Liseberg.....Visst sa vi...
Vi har ju årskort och Alicia går in gratis så det blir inte sååå dyrt.
Alicia är väldigt tacksam att få gå på Liseberg så ponykarusellen brukar vara den hon vill åka och räcka  så är hon jätteglad
men i går fick hon åka några nya och gud så roligt hon tyckte det var.
Bästisen Emilia  som är lika gammal skulle ju åka Balder med sin pappa så det gjorde Alicia oxå, och den killade i magen, sen grodan och flygande elefanterna var nya för henne oxå, så hon hade RIKTIGT roligt.
Det var en riktigt lyckad söndag med trevligt sällskap och nöjda och glada barn.


Tänker bjuda på en bild på prinsen som Min älskade man tog i går när han ligger i vagnen.
Jag tycker han har så fruktansvärt fina ögon på denna bilden och kan bara konstatera att mannen 
är så duktig på att ta kort och han blir bara bättre och bättre för varje dag.
Kram på er.

2 kommentarer:

  1. Han är fantastiskt söt prinsen. Och vilken mooodig tjej ni har. Åka Balder med pappa. Duktig tjej!

    SvaraRadera
  2. Tack Annica :)
    Vi var tveksamma om hon skulle våga men det gjorde hon ... är så glad att hon tyckte det var roligt.

    SvaraRadera