onsdag 5 september 2012

Me and i party!

Gokväll!!

Ja i dag har jag och prinsen varit på Me and i party och fikat tittat kläder OCH handlat lite.
Dom senaste 2 gångerna har jag inte handlat något  när jag varit  på party.
Jag  hade säkert kunnat köpa massor för där är så mycket fint men har man inte  pengar så har man inte,
men i dag fick det bli lite kläder.Det blev bara kläder till Alicia denna gången för Oliver är fortfarande för lite
för deras stl 56 så kändes onödigt att handla bara för att det ska ligga ett tag nu

Detta handlade jag 

Rosa tunika med sköldpadda i fickan

Rosa leggings med förstärkta knä och bakfickor
Turkos  velor mössa med uggla

Blev riktigt förvånad att prinsen höll sig vaken genom 
hela partyt och hela vägen hem.
Han har allså varit vaken nästan 6 timmar i sträck bort sätt från en powernapp
på 10 minuter.Hoppas på att han sover gott i natt då.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar