söndag 3 juli 2011

Tillbaxt till lite lugn.




Hej mina vänner!
Nu är jag tillbaks i bloggland efter
midsommar firande i värmland och bröllop i Skåne
En samman fattning av vad som hänt....
Jag jobbade dagen innan midsommar afton och skulle bli hämtad vid jobbet för att vi skulle köra direkt upp till Karlskoga för att fira midsommarafton
Iaf så slutade jag en timme tidigare än planerat
och gick hem för att mötas av en stressad Mathias
när han hade hämtat sin äldre dotter så kräktes Alicia i bilen på vägen hem så
han höll på att bada Alicia och göra rent hennes barnstol samtidigt
som han skulle börja på mat så vi hant få något i oss innan vi körde.
jag tog över matlagning och han fick ta kräket (haha)

Vi kom till värmland vid 21,30 på kvällen och
båda barnen slocknade som ljus strax efter dom "nattats" sent på kvällen.
Vi fick 4 trevliga dagar med Mathias släkt sen var det hem och jobba igen.

Mathias fick maiden biljett när han fyllde år i februari och
det var dax att gå och titta på dom i fredags
för att skit tidigt på lördagmorgon gå upp och åka på bröllop i Skåne kl14.
Min älskade kusin Annica skulle äntligen få sin Johan efter 10 år.
och gud så fina dom var och som dom stråla.
Jag har nog inte gråtit så mycket på ett bröllop förut hihi.
Det var en helt underbar dag och jag är så himla tacksam att jag fick vara med dom
och fira deras speciella dag .
Träffade jättetrevliga människor och hade så jävla kul:)
Nu har vi kommit hem efter all stress i ett par veckor
och ska njuta av lugnet
sist men inte minst en bild på mig i min
bröllops outfit

Tack för titten i dag och
i morgon ska jag visa
brudparets kort och "present"
från oss och
berätta lite mer om bröllopet:)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar