söndag 10 juli 2011

Kiras kort till brudparet.

Hej på er!
då var det dax för en uppdatering av lite bröllopskort.
Min älskade kusin Annica har ju nyligen gift sig som
säkert inte har ungått någon av er som tittar in här regelbundet:)
Jag fick ju beställning på några kort till henne och hennes blivande man och ett av dom
skulle vara från deras älskade lilla chihuahua Kira
jag visste att jag hade sett en underbart söt stämpel
med en liten hund som säger I "wuf"u
och den var jag ju bara tvungen att köpa:)
och eftersom kira är en hund så ville jag att dekorationerna
skulle vara hundgodis.
och om det inte syns så ska det vara en tankebubbla som kortet på hela familjen sitter i


Jag ville göra en insida på korten men jag ville hålla det enkelt med tanke på avsändaren :)


Jag vet att beställaren var nöjd så jag kan ju bara hoppas på att brudparet oxå var nöjda
det var allt för mig i dag.
Tack för ni tittade in.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar