måndag 4 juli 2011

Till Bröllopet.



Hej på er !!!
Då var det dax att visa några av mina alster till bröllopet
Jag tänkte visa det jag gjorde för att själv ge till Annica och Johan
så får ni se beställningskorten en annan dag:)
Ja jag gjorde några bröllopskort till andra att ge och jag ville inte också ge ännu ett kort sa jag gjorde en väldigt stor Bröllopstag att sätta på paketet
och den pryds av en äldre bröllopsstämpel från The greeting farm som jag tycker är såååå söt:)
Meddelandet till brudparet på baksidan.



Sen ville jag prova på att göra en sko oxå och jag
tyckte att detta var ett ypperligt tillfälle att prova
Jag har gjort skon med klack och satt en tag för att skriva ytterligare ett
litet meddelande till brudparet.
Jag ville inte ge skon som den var utan jag ville
stå in den i cellofan för att få lite extra "piff "
och då var jag ju så klart tvungen att göra någon
form av platta för skon att stå på så det skulle
se snyggt ut och så här blev resultatet.


Skon var väldigt rolig att göra och rekommenderar er att pröva om ni är sugna
Det var absolut inte min siste sko iaf:)
Tack för att du tittade in i dag och har du frågor så bara att fråga
Kram

1 kommentar:

  1. Så snyggt Linda, älskar Taggen, verkligen snygg och elegant!!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera