söndag 15 maj 2011

maskning.


God middag på er!!
hoppas ni har haft en bra helg
Vår helg har inte varit den bästa.
jag var lite trött i går eftersom Alicia sov väldigt dåligt
på natten, så hon var rätt gnällig i går på förmiddagen
så stress och gnäll för att jag skulle komma till jobb i tid och
Mathias och barnen skulle komma till förskolan för gårdsfixar dag
Trist när Mathias ringer efter ett par timmar och då varit på akuten:(
Alicia har öroninflammation igen,
så då var det inte så konstigt att hon var gnällig.
Ja det var i allafall tidigt upp i dag , den stora ungen väcker den andra
och Mathias skulle ha sov morgon så jag fick masa mig upp.
Det blir iaf en lugn dag för mig:)
Jag ska iaf visa ett kort med en ny
Kenny K stämpel som jag köpt nyligen:)
jag har färglagt med tombows pennor
sen har jag maskat hela motivet för att stämpla
med en Tim holtz stämpel som bakgrund till motivet
som jag sedan har clear embossat
enkla blommer med min ek stans
några Peel offs och spets sen var det klart.



Hoppas ni får en bra söndag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar