fredag 6 maj 2011

FREDAG!!!


Hej på er!!!
FREDAG sitter jag och tänker
så skönt :)
men jag längtar faktiskt till onsdag (hihi)
På Onsdag smäller det, jag ska JOBBA.
jag é överlycklig .... inte så många timmar i veckan
men jag slipper gå hemma hela dagarna och
förhoppningen är ju att butiken ska gå bra så kan jag få fler timmar:)
Jag satt i går och gjorde lite enkla prover på bröllopsinbjudningar
när Alicia hade lagt sig
men jag kan inte visa något än för dom är
till butiken för eventuella beställningsjobb:)
jag har annat men inget som är fotat..
jag har handlat Kenny K stämplar från scrap&hobby och jättefina
text stämplar från vilda stamps
som jag blev helt förälskad i ,så roliga att jobba med
Kommer snart lite nya kort .
Jag ska visa ett jättegammalt kort som jag
har gjort till min älskade vän Annica
som står ut med mig i vått och torrt.
Tyvärr är bilden lite dålig eftersom det togs med telefonen


Hoppas att ni får en mysig helg.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar