fredag 13 maj 2011

uppdatering


Hej på er!

jag har varit lite dålig på att uppdatera här inne och det får jag be om ursäkt till er som följer mig.
det har varit rätt mycket ett tag nu,inskolning för Alicia och att inte ta sovmorrnar längre vilken har
varit tröttsamt att vänja sig av med , sen har dett varit sjukstuga typ hela tiden här...
vi har inte hunnit bli av med en förkylning förräns det
kommer en ny. så träningen har varit lugn, mest promenader nu.....
sen har jag ju börjat jobba och gud så skönt det är, men min framtid är väldigt oviss då kundretsen inte är så stor än.
Jag hoppas att folk hittar till vår lilla shop och handlar för glatta hjärtat eller till vår fina butik så jag kan få vara kvar.
jag försökte ju allt för att öppna eget men det gick inte vägen då jag inte fick fram tillräckligt med kapital till det, så jag vill ju verkligen stanna häroch få jobba med något man verkligen älskar :)
Gå in och titta vad vi har , kanske finns något du fasnar för och handlar;)

http://pysslahemma.se/


hoppas att ni får en trevlig helg .
Kram
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar