söndag 1 maj 2011

Från pringles till spargris



Hej!
Ja scrap&hobby sökte en ny DT-medlem
och så klart var jag tvungen att ansöka
Man skulle visa 3 alster
ett kort, en Lo och något altrat
jag skulle först försöka mig på att göra allt nytt
men kom på att tiden inte fanns till det.
Vi har ju haft sjukstuga här och varit nere i Skåne till påsk
men iallafall så bestämde jag mig för att visa ett "gammal" kort
och en "gammal" Lo och valde att altra något eftersom jag har
haft några idéer som jag skjutit på ett bra tag.
Jag har använt en gammal pringles burk som jag har gjort till
spargris till semesterkassan:)
jag har använt mig av vacker somrigt Maja design papper
och blommor i massor
fjärilar tillhör somaren så Matha stewart punchen
fick också komma till användning
Spetsen tror jag kommer från inkido







Tack för du tittade in .
Kram

2 kommentarer:

  1. Jag hade aldrig tänkt tanken att en pringlesburk kunde bli en spargris. Snygg den blev

    :)

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg!! :)
    Lycka till :)
    Kram

    SvaraRadera