söndag 29 maj 2011

Helgen&Morsdag!

Go kväll på er!!
Det är söndag i dag och morsdag:)
Jag har varit ledig i helgen men vi har bara varit hemmavid.
Jag har haft lite tid för mig själv i helgen vilket är skönt vissa helger
ibland behöver man få vara lite ensam.
i lördags så tog Mathias töserna till backaplan och
titta lite på förmiddagen så efter en härlig
sovmorgon som varade till 10,35( har inte sovit så länge på många år )
fick jag några minuter med alla innan dom gick sen
en STOR kopp kaffe och bara få vara en stund i lugn &ro.
Sen var det bädda rent i våra sängar och köra gamla dansmoves till hög musik
i sin ensamhet.... jag kan säga att hade funnits kamera riggad
så hade jag tagit er tillbaks till 80-talet (hihi).
sen var det lite vila för Alicia och sen hamnade vi på 421 i sisjön.
Jag fick handlat dvd´n monsters ink som vi sen titta på på kvällen med lördagsgodis.

Söndagen har också varit lugn.
Mathias tur att ha sovmorgon så jag fick ju gå upp
innan FAN hade på på sig skorna allså.
den ene ungen väcker den andra som vanligt och jag ska gå upp:(
ja bara att dra sig upp och fixa frukost och lite tv tittande
tills Mathias vakna sen villa han köra till
Frölunda torg vilket jag inte alls var sugen på så jag stanna hemma,
så fick jag dammsugat och diskat med mycket hög musik och dansmoves i min ensamhet .
så fick jag paket när dom kom hem.
Fina blommor och present 2 st presentkort
på newyorker och deichmann, så nu ska här shoppas:)
Nu på kvällen har jag pysslat i hop bokstäverna i Alicias namn
som jag ska sätta på dörren till hennes rum.
Blev super nöjd så jag ska fota dom i veckan och visa er
det är ju så enkelt och så mycket roligare att ha unika bokstäver i stället för dom massproducerade man köper på baby proffsen.
nä nu börjar sängen ropa på mig så
Tack för ni tittade in
och hoppas att alla ni andra mammor har haft en underbar dag
med era barn.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar