tisdag 2 augusti 2011

2-åring!!!

Hej på er!!!
Ja här är det i full gång även om jag varit lite dålig på att uppdatera.
Jag har pysslat en del men det är till min hemsida jag håller på att bygga upp:)
Jag é så taggad och tycker att det ska bli så skoj
men känner mig ännu inte nöjd med hemsidan för att öppna den än.
jag har ju haft en del annat att göra oxå
Har sökt en massa jobb ,och varit på en intervju också
Nu håller jag bara tummarna för att jag får det och att det
blir full tid i timmar då det bara är en behovsanställning.
Sen har vi firat vår lilla prinsessa i helgen som fyllde 2 i går.
Min familj från Skåne tog sig upp för att fira henne i lördags ,
sen firade jag och mannen henne i går
med att fika och mysa på stan sen en tripp till leksaksaffären
vilket var uppskattat.
Vi har semester så vi gottar oss mest nu:)
jag kommer snart med det sista bröllopskortet
till min kusin på hennes bröllop
Tack för titten.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar