tisdag 9 augusti 2011

Ännu ett.......


Hej på er!!!
Ja så här mitt i semestern så har jag fått pysslat en del.
Vi kom hem från Skåne i går så i dag har det varit en massa att göra
(för mig iaf hihi)
Fick ställa klockan för att hinna ta en kopp kaffe och vakna innan
jag skulle i väg till tandhygienisten i morse,
ska tillbaks dit i morgon.
Sen varit i väg och handlat mat för veckan och
lunchat ute med barnen.
Sist men inte minst så blev det att tvätta hela kvällen.
Trist med en massa "måsten" men dom heter ju inte måsten för ingenting;)
Nu ska jag iaf visa ännu ett bröllopskort.
Det är våra kära vänner Nisse och Catti som skulle på bröllop
och jag fick äran att göra kortet till dom Trotts att Catti är jätteduktig
på cardmaking oxå,så jag kände mig hedrad att få göra det.
Det var till deras vänner Malin&Rikard som även är bekanta till oss.
Jag fick fria händer och jag ville göra
ett traditionellt kort då min uppfattning av Malin och Rikard varit så.
Jag brukar inte dekorera på insidan men har gjort det på dom senaste korten :)
Så här blev kortet.


Tyvärr så stämmer inte färgen riktigt på
fotot på insidan
(det var svårt att få till det så det här är det som ligger närmast)
Tack för du tittade in .
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar