tisdag 16 augusti 2011

uppenbarelse

Jag måste ju oxå bara nämna att
Jag har fått en uppenbarelse (hihi)
bättre sent än aldrig kan man väl säga.
Jag har varit väldigt fokuserad på att
få validering och bli accepterad av vissa
människor i mitt liv, men det är svårt när folk säger en sak
och sen gör en helt annan.
Tror nog att det har varit mycket därför jag har hållt fast vid en del av
mitt förflutna, där människorna har älskat mig för den jag är
och har varit ärliga.
Uppenbarelsen är väl att jag har släpp det förflutna för att kunna se
en ljus framtid.
människor som"vänder kappan efter vinden"
och som tycker sig ha rätt att tycka en massa hur
vi ska leva som familj och hur vi prioriterar
ska inte få styra vårt liv.....
Jag har en fin familj och jag vet vem som "är " min
familj.
Jag är tacksam för min familj
och vi kommer växa och utvecklas
på den vägen VI väljer att utvecklas.
Tack för du tittade in.
Kram

2 kommentarer: