tisdag 16 augusti 2011

Kort på vift.

Hej på er!!
Ja det har varit en del att göra nu
Jag har jobbat lite med program och placeringskort
till några av mina bröllops serier.
Jag har prövat lite utskrifter till insidan av korten men har inte riktigt fått till det
så det blir bra:( men jag jobbar på,
jag öppnar inte hemsidan förrän jag är 100% nöjd.
Jag vill kunna erbjuda ett perfekt resultat som jag kan stå för och är nöjd själv med ju.
Jag fick oxå en beställning på ett kort till en gammal
vän från min tid jag gick i skolan.
Hon har flyttat till stockholm och skulle gå på bröllop:)
Jag fick fria händer och jag är jättenervös.
Det är ju inte säker att beställaren är nöjd bara för att jag är det.
Hon borde iaf få det i dag så jag får kanske veta snart ;)
jag kommer snart att visa kortet.
Det var lite från mig i dag:)
Tack för du tittade in
i dag.
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar