onsdag 15 juni 2011

Väska!!


Hej på er!!!
Denna onsdag sitter jag hemma eftersom
lillskruttan har dragit på sig halsfluss.
Hon är på bättringsväg men jag får inte lämna på
dagis förrän smittrisken är över
och det tar ju oftast några dagar
så det blir att vara hemma i morgon oxå..
jag har börjat att sätta vissa planer i verk
om hemsida för hobbyverksamhet
jag ska sälja handgjorda kort och lite handgjorda tavlor
är det tänk,det vill säga om någon vill köpa (hihi).
Jag har döpt mig till Cards and Things
och har redan en sida på FB men
hemsida håller jag på med för fullt så det kommer så småningom .
Nu till något jag har skapat och inte visat här( jag har glömt)
jag gjorde en handväska för ett tag sen till jobbet och
och jag tyckte det var riktigt rolig.
så här blev den


Jag bara älskar turkos och brunt tillsammans.
Tack för du tittade i dag
Kram

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken fin väska! Åh jag älskar färgerna ;)

    /Lisa

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig väska!!

    Superfin! :)

    SvaraRadera