tisdag 21 juni 2011

Godkväll!

Hej på er!
Nu har jag äntligen "fotat" kortet som jag
kan visa:)
Jag har äntligen blivit klar med alla mina
"måsten" på kortfronten.
Det är jättekul att få beställningar på kort men jag
är lika nervös varje gång jag gör ett kort att
beställaren inte ska bli nöjd.
Men det gick vägen än en gång utan att behöva göra
om något kort ,så nu é jag lättad.
Så i morgon ska dom i väg till beställaren.
I morgon blir det jobb oxå vilket jag ser fram emot då jag varit hemma
med Alicia ett tag för hennes halsfluss.
Och på torsdag efter jobbet kl 18 ska vi i väg till Värmland.
Känns nästan som man bara ska behöva stressa och fara en massa runder.
Värmland denna helgen
Mathias ska på konsert på fredagen så vi får köra vid 5
på morgonen på lördagen för att hinna ner till skåne
i tid till bröllopet.
Jag vill bara gå och lägga mig och sova
och vakna upp hemma i skåne.
Det hade verkligen varit praktiskt.
men nog gnällt för denna gången.
här é kortet

Stämplar:Kenny K( download diva)
Tim holtz
Kazercraft(sheet music)
Färgläggning:Tombows
Papper:Maja design(ska vi ta en fika)
Blommor:Prima,Wild orchid craft
Metallhörn:kort&godt
Pearls:Wild orchid craft
Spets:vet inte vart den kommer från:(
Tack för i dag
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar