onsdag 1 juni 2011

HJÄLP!!!!

Hej mina vänner!!!

Jag känner min lite nere ....
jag ska vara ärlig mot er , jag jobbar ju i en butik
med pysselsaker & inredning
men för att jag ska få jobba kvar så måste vi få upp försäljningen
markant så nu tänkte jag be er underbara bloggläsare och blogg vänner
om hjälp att kanske sprida ordet vidare att vi finns, och kanske
till och med handla om det skulle finnas något i er smak:)
Vi har ju lite av varje hos oss men vår ambition är att ha en välsorterad pyssel och inredningsbutik.
Vi har saker till scrapbooking& cardmaking, nålfiltning,lite saker att altra,
pärlor och lera och styrolit till barnen och lite shabby chic inredning.
Gå gärna in och titta på


vi finns oxå på Facebook där det kommer nyheter och erbjudanden om man gillar vår sida
Vi har även fysisk butik på hisingsgatan 28 i göteborg för er som bor i närheten.
Jag älskar verkligen mitt jobb och vill ju så gärna stanna+
att ju bättre det går desto mer varor kan vi ta in


Hoppas att ni skulle vilja hjälpa mig att sprida ordet.....
Tack för i dag och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar