söndag 12 juni 2011

Ingen ork......

hej på er!!!
Ja det var ett bra tag sen jag var här inne och blogga nu.
jag har värken haft ork eller lust,
nu har det varit ett tag att dagarna bara flutit på och jag bara funnits.
Man inser att det finns vissa moment och människor som suger livskraften ur en
och att försöka göra lite förändringar både psykiskt och fysiskt.
Jag har bestämt mig att för första gången sätta mig själv och mitt välmående
och vad jag vill först, och börja utesluta sånt som suger kraften ur en .
Tror nog att det stämmer när man säger
"om man inte älskar sig själv ,hur ska någon annan då kunna göra det?"
Jag lever inte det livet jag vill leva ,
har inte kommit dit i livet som jag vill ha kommit vid min ålder.
men ingen annan än jag kan förändra mitt liv så nu är det dax för mig att ta tag i det ,
ett steg i taget.
Tack för du tittade in i dag , Jag behövde få skriva av mig lite i dag
det kommer ett kort inom kort, ska bara få fotat det.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar