måndag 20 juni 2011

hektiskt...

Hej på er!
Ja som ni säkert har märkt så har det
varit tunt med alster här inne ett tag nu,
men jag skapar för fullt ändå ska ni veta, jag kan bara inte dela med mig av det riktigt än.
Jag har fått en del beställningar på kort
sen ska vi på bröllop om 2 helger,
så jag har ju varit ute och jagat skor
klänning, sjal mm
Jag är inte den typen av tjej som älskar att shoppa
och då blir det ännu jobbigare och så
drar man sig för att gå och leta en massa.
men i lördags blev jag klar med hela outfiten till bröllopet
så nu kan jag fokusera på mina kort fullt)
får försöka bli klar med dom i veckan för vi ska till
värmland till midsommar sen
ska dom skickas till beställaren
veckan efter det..( känner mig stressad bara att skriva det hihi).
jag har ett kort som jag kan visa snart , ska bara ta foto på det oxå.
Tack för du tittade in
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar