torsdag 20 januari 2011

Nytt med Maja!!


Hej på er!
Känner ni att det går mot ljusare tider?
det gör iaf jag , det är så skönt för nu är jag riktigt trött
på vinter, kyla och mörker.
Jag var borta hos Helena på min lokala pysselaffär
som också finns här på nätet Mycards.se
och handlade "lite"
Jo faktiskt så var jag duktig och handlade inte så
himla mycket.
Jag var ju bara tvungen att ha några av
Dom nya Maja design papperna som kommit
Serien heter Ska vi ta en fika.
Jag var riktigt sugen på att sätta min
skärmaskin i dom på en gång och börja skapa
Jag hade redan ett kort i huvudet i affären med massor av blommor på
men fullt upp tills i går,
så då kom detta kortet till.
Visst är papperna vackra!!

Lila cardstock
Mönstrat Maja design papper
Stämplar från Tim Holtz
Blommor är från My cards och Handarbeta.se.
MS stansen Fjäril.
Paerls
Grönt organza band
Stickles Starry night på stora blomman och fjärilen
Ja jag vet att där är jäkligt många blommor men blommor är vackert;)
Det var allt för mig i kväll .
Tack för ni tittade in .
Kram

1 kommentar:

  1. Vilka fina kort du gör.
    Såg på Svensk scrapbooking att du skrivit ett inlägg där du frågar efter pysselkompisar. Jag tycker också att det skulle vara kul att sitta några tillsammans och pyssla. Titta gärna in i tråden då vi är några som skrivit där.
    Jag har ingen blogg att länka till utan du hittar mig på i tråden som Ramses.
    Hälsn Petra

    SvaraRadera