torsdag 6 januari 2011

Kenny K's Krafty Girlz Challenge # 25


Hej på er!!!
Ja som vi säkert förstått så har jag hittat en utmaning
till som jag ville vara med i
Jag gillar ju Kenny K´s stämplar skarpt.
Temat är :hjärtan, man måste ha med hjärtan på sitt alster.
ska ni gå till om ni också vill vara med.

Jag har använt mig av papper från kaiser Kraft och
ett svenskt papper som jag glömt vad det heter.
Chipboard hjärta som jag distressat med fired brick och stämplat ordet love.
Jag har också lagt ett lager med Glossy accent på hjärtat men jag ville ha
lite ruffare/tuffare yta så jag värmde med embossingpistol väldigt nära så det började
bubbla i klistret så det blev lite bubbligt och rynkigt.
Motivet är färglagt med tombows pennor.
psst.... tittar man närmre på ett av pappren så ser man hjärtan även där;)
Tack för att ni tittade i dag.
Kram

5 kommentarer:

  1. VÄLDIGT SNYGGT!! :)
    Älskar hjärtat :) Underbart Linda!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Such a gorgeous card.. Love the coloring.. Thanks for joining us at KKKG this week..
    Hugs, Linda

    SvaraRadera
  3. gorgeous card love the layout and your colouring is just amazing thanks for joining us at KKKKG hugs Jill xx

    SvaraRadera
  4. Ooh...Love that red hair. Great card!
    Jo xx

    SvaraRadera