lördag 1 januari 2011

Gott Nytt År!!!


Årets första inlägg.

Jag har ju inte uppdaterat på ett tag
eftersom vi har kört runt halva Sverige
i julhelgen..
Vi skulle fira jul hos min familj i Skåne
så vi åkte ner en vecka innan julafton,
så jag fick spendera lite tid med min allra "bästaste" vän
Annica med familj som vi fick bo hos.
Julafton spenderade vi hos min mamma och pappa
för att sedan stressa hem den 25/12
för att hämta sambons äldsta dotter
och tvätta för att sedan packa om våra väskor.
Den 26/12 på förmiddagen bar det sedan av till
värmland för att träffa sambons släkt
och byta julklappar.
Som om detta inte var stressigt nog blir Alicia sjuk precis
när vi kommit upp till Karlskoga
med 39,5 i feber men hon var förvånansvärt pigg ändå.
Vi stannade i Karlskoga några dagar och åkte hem
den 30/12.
Vi firade nyår hemma
vilket var jätteskönt eftersom
alla utom sambons dotter är sjuka.
Jag har en del kort från slutet av året jag inte hunnit visa än
men det kommer att komma så småningom.
Jag vill avsluta med att visa en bild på min underbara dotter
från julafton,när hon utan förvarning tyckte att lilla tomten skulle
få en lite go julpuss


God fortsättning till er alla.
Kram

1 kommentar: