onsdag 26 januari 2011

Kära Grodor.


Hej på er!!!!
Jag handlade lite på stämpelgården
för ett tag sen.
Jag hittade brand annat dessa söta grodor från
Rachelle anne miller.
Jag var ju bara tvungen att börja färglägga
direkt.
Det är absolut inte mina vanliga färger att skapa i men
kul var det i alla fall.

Gul cardstock
Randigt papper från ett gammalt creative club paket
Prickiga pappret är från Gekås ullared
Motivstämpel från Rachelle anne miller köpt på stämpelgården
som jag också köpte körsbärsblomman
Motivet är färglagt med tombow pennor
textstämpel från My cards.se
pearls från Kaser craft
Charmen är ett gammalt smycke som jag hade liggande.
Pappersbandet vet jag inte var det kommer från,
sist men inte minst så är rosorna också köpta på Mycards.se
Tack för att ni tittade in .
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar