tisdag 4 januari 2011

Julklappar!

Hej mina kära läsare!!

Hoppas att allt är bra men er så här på det nya året:)
Här är det iaf Förkylt.
Jag satt precis och beskar lite bilder på mina kort som jag har kvar att visa er.
Jag konstaterade att jag hade mycket kvar att visa från förra året ..
jag hade ju en del heldagar med pyssel så då blev där en del alster
Jag tänkte därför visa mina julklappar jag gjorde
så har jag visa lite av det sista 2010 pysslet.
Första bilden är på en matkorg jag gjorde till mamma och pappa
svårt att komma på vad man ska ge till några som har "allt"
svaret blev mat för det går ju alltid åt.
Mamma och pappa blev glada.


Tavlan gjorde jag till min bror
som jag frågade vad han önskade sig
faktiskt svarade att han ville ha
en snyggt scrappad tavla i lämplig storlek.
Min första canvas tavla.

och sist men inte minst en lite större
Julkorg till min "bästaste" Annica med familj
Vi skulle egentligen inte köpa några klappar till varandra förutom till barnen
men hon och hennes familj gav oss mat och husrum en hel
vecka när vi var nere i Skåne så jag ville ändå ge något.
I korgen så finns Glögg,kaffe, pepparkakor(dock inte hemmagjorda)
hemmagjord rischoklad med egengjord påse och etikett
Hemmagjord maraboufudge också med egen påse och etikett
sen lite annat smått och gott i egengjorda påsar och etiketter
och mitt första ljuskort jag gjorde som jag redan visat innan
Alla julklapparna är första gången jag provar
på att göra det men absolut inte sista.
Till och med min pappa sa på julafton när han såg deras korg att:
Ja du kan ju börja pyssla med korgar också:)
Jag blir så glad och det värmer verkligen
eftersom jag är så fruktansvärt självkritisk med
allt jag skapar och nästan aldrig blir riktigt nöjd.
Det kan alltid bli lite bättre;)

Tack för att ni tittade in i dag och god fortsättning på er!
Kram

2 kommentarer:

  1. Du är så otroligt duktig <3

    SvaraRadera
  2. Men, görsnyggt Linda - du har verkligen öga för de här grejerna. Supersnyggt, diggar tavlan

    SvaraRadera