söndag 17 februari 2013

Söndagssysslor och Me and I


Hej hej!
Ja söndag i dag och denna helgen har bara rusat förbi.
I torsdags hade jag tvätttid men hade såååå mycket tvätt så jag hittade 
sån tur va en tid i dag så jag kunde fortsätta.
 6 maskiner i torsdags och ändå har jag 6 maskiner i dag med.
Ja det är ju inte mycket att göra utan att bita ihop och tvätta (haha).
Gemensam tvättstuga med grannarna ingen höjdare, Saknar hus och egen 
tvättstuga, men det kommer så småningom
Vi jobbar på att ta oss dit någon dag.
Ja min dag kommer bestå av det och annan städ i dag ....
Jag sitter och och hoppas att mina beställda kläder till barnen
dyker upp i morgon, dom är ju bara så söta.
Riktigt grodtema fick det bli,
byxor och Body till lilla prinsen 
och en fräck rosa grodtröja till Alicia.



Kläderna är inte så billiga med Kvalitén gör det värt att köpa 
och dessutom är dom lite större i storlekarna så man kan ha kläderna länge.

Kram på er!

2 kommentarer: