tisdag 12 februari 2013

Slut i planeten.....

Hej hej!!

Ja vad ska man säga ???
Det är fullt upp hela tiden och man känner att man i bland inte orkar ...
men jag har tydligen ingen rätt att kännas så enligt en del människor.
Att folk sitter och antar att vissa saker i vårt liv och vår familj är på ett speciellt sätt och
dömer mig utefter det och det har känts jävligt orättvist men jag har blivit starkare och
säger nu till dom... Jag bryr mig inte längre, det jag bryr mig om är MIN familj och försöka få
vår vardag att funka.Jag vet att det finns dom människor som verkligen förstår
hur det är och det är jag enormt glad för.

Här kommer en underbart vacker sång som
berör mig till tårar varje gång jag hör den.
Jag tror faktisk att när det är som jobbigast så "sörjer" jag lite fortfarande(om du inte förstår vad jag menar så gör du nog när du hört låten) även om jag vet att det kommer bli bra ändå.
Texten beskriver verkligen mina tanka och känslor som jag hade och har ibland fortfarande
Ni som inte har en jävla aning om hur det är ska nog inte vara så snabba att döma.






Tänker stolt berätta att skaparen till denna vackra sång och hans underbara fru
har varit en stor inspiration och ett stort stöd på vår korta resa trotts att vi aldrig träffats
till skillnad från en del släkt  som man trodde skulle förstå och finnas där.
Tack Maria och Mikael .(om ni skulle läsa detta)
Vår underbara son har fått sitt  andranamn efter denna vackra underbara killen i bildspelet.

Kram på er!!




2 kommentarer:

  1. Jag vet inte om det är nåt särskilt som hänt men jag skickar ett lass med kärlek till er. Ni får dela lika. =) <3
    Puss

    SvaraRadera
  2. Japp samma här, massa kärlek och du vet var jag finns! Och jag finns ALLTID! kl 13 som kl 01 alla dagar! Puss på er

    SvaraRadera